fredag 26 augusti 2011

one

Då var det dax igen, att blogga är inte något jag är född till vill jag lova. Men nu när jag förhoppningsvis ska vara borta i ett år så gör jag ett försök. Som ni som läser detta antagligen redan vet så ska jag åka till New York nu på måndag för att vara Au pair i Scarsdale hos en familj med två flickor. Planen är att jag ska vara där i ett år, så det är bara att hålla tummarna för att allt ska gå bra :)
Idag har jag äntligen börjat få lite ordning på packningen, alla kläder är tvättade och väskan är fylld. Den är dåligt organiserad just nu, men jag får ta ett steg i taget.
Jag har sagt till mamma att jag ska försöka lägga upp en låt om dagen, så hon kan lyssna på lite annat än hårdrock hemma i huset.. Vi får se hur duktig jag blir med den uppdateringen :)
Här kommer iallafall låt nummer 1.

hoppas hoppas att den där nedrans Irene inte gör så att flyget blir inställt....
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar