torsdag 8 september 2011

vardag

God morgon!
När jag vaknade idag tog jag en promenad ner till banken för att fixa ett amerikanskt bankkort, men det var inte så lätt som jag trodde så jag kom hem utan.. Måste höra lite med andra Au pairer vilken bank dom hade och vilket sorts kort jag borde välja. Det hade varit skönt att få gjort allt sånt tråkigt. Men det var himla skönt med en promenad, dessutom fick jag ju tittat mig omkring i området till fots eftersom jag inte kan köra bil än.
Hade möte med min LCC igår kväll också. Jag, hon och min värdmamma gick igenom massa papper, min LCC är som en kontaktperson till mig. Så henne kan jag vända mig till om det är något jag undrar, behöver hjälp med eller om det är trubbel mellan mig och familjen som vi inte kan lösa på egen hand. Hon var jätte trevlig och lätt att prata med, så det känns skönt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar